Beer,

BERLIN AGAIN

7/05/2012 Pixels By Emilia 14 Comments











A photo post about Berlin again. I took so many pictures, I haven't even showed you guys half of them yet.

1 Cute kid at the Sony Center // 2 Food // 3 Vespa // 4 Cute dog at the Sony Center // 5 & 9 Beer for the match Germany – Denmark // 6 The street where our hotel was located // 7 Bretzel // 8 Holocaust memorial // 10 Ceiling of the Sony Center

By the way, I started using instagram today (and I know I'm late with that). So if you like you can follow me at emiliavd. Let me know if you use instagram too!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

14 opmerkingen:

  1. Ah die eerste foto's is super schattig! Ik wil graag een keertje naar Berlijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh god, die burger. En die pretzel :O!
    Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een prachtige foto;s heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie foto's! Foto 8 en 9 herken ik, ik was in mei nog in Berlijn :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er leuk uit! Ik ben nog nooit in Berlijn geweest, maar het lijkt me super!
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super lief jongetje! Mooie foto's :)

    x

    http://newfashionlifestyle.wordpress.com/
    http://missmariab.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ist das dein hund? so süß!
    liebste Grüße!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. great photos, i should definitely go to berlin soon! so weird i'm living in germany and haven't seen berlin yet.. that must change hehe. oh and i adore subway so muchhhh, asiago caesar is like the most yummie sauce i've ever eaten ahah x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Berlin is great a place I would like to visit again too
    www.2bytwin.com visit and let me know what you think

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.