GIVEAWAY WINNER 2

6/15/2012 The Fashion Estate 5 Comments

This post will be written in Dutch



Begin dit jaar had ik een giveaway online gezet, waarmee je een kettinkje of een armband kon winnen. Voor de ketting heb ik een paar maanden terug al een winnaar gekozen, en van de week kwam ik er achter dat het tijd was om het armbandje te verloten!
Dus vandaag heb ik de namen van alle deelnemers weer op lootjes geschreven en er blind eentje uit een hoed getrokken. (M'n oranje supportershoed, om precies te zijn. Is die toch nog ergens goed voor.) Het winnende lootje was van: 


Janne

Gefeliciteerd, er is een mailtje onderweg!
Liefs, Emilia

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

5 opmerkingen:

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.