Berlijn,

BACK FROM BERLIN

6/25/2012 The Fashion Estate 11 Comments








Had such an amazing time in Berlin! The city is amazing and and the location of our hotel was just perfect. I made a lot of pictures, so I decided to make several posts about the trip, instead of uploading everything today.

1 With the boyfriend (hello bad hair day) // 2 Checkpoint Charlie // 3 Souvenirs sold near Checkpoint Charlie // 4 Fernsehturm // 5 Chai soy latte at Starbucks // 6 Bicycles // 7 Subway

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

11 opmerkingen:

  1. Erg leuke foto's, en je bent echt een super mooi meisje ♥!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er uit als een leuk weekend! Wat fijn om daar te zijn met je lief :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het is echt helemaal geweldig daar. Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zon mooie stad! Wil er ook snel weer naar toe, leuke foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto s Hoe was Belin?Mooie stad he,ik vertrek volgende week Fachion Week Berlin!Is echt geweldig ,nu voor de 4 de keer!
    Ik verheug me er weer op!X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw. Nu heb ik ook zin om een keer naar Berlijn te gaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. why type of camera do you use? I love the photos!

    www.flauntthelove.blogspot.com

    come say hi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jij trek kei mooie fotos .. ik denk niet dat het met een gewone camera is veronderstel ik? de welke?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.