giveaway,

GIVEAWAY WINNER - NECKLACE

2/16/2012 The Fashion Estate 20 Comments

This post will be written in Dutch, because this giveaway is only for our Dutch followers!



Vanochtend keek ik op Bloglovin en kwam ik erachter dat we 32 volgers hebben! De hoogste tijd dus om het kettinkje van de giveaway te verloten.
Ik heb alle namen van de deelnemers op papiertjes gezet, deze opgevouwen, in een beker gedaan en blind een lootje getrokken. En de winnares is...

Miriam

Gefeliciteerd! Ik zal je zo ook even een mailtje sturen.

Voor de meiden die niet gewonnen hebben, nog 30 volgers erbij en dan verloten we het armbandje. Iedereen die zich al opgegeven had, doet gewoon weer mee!
Meedoen kan als je naar deze (klik) post gaat. Succes!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

20 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Miriam! :D

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!
    Haha ik zie mijn naam liggen! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En nu ben ik heel erg blij! :D
    x
    http://miriam-mylifeasmyself.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoe je die foto's hebt gedaan bij de giveaway en leuk dat Mirjam heeft gewonnen ^^!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey..

    I have a boticca.com giveaway on my blog.. it would mean a lot if you visit my blog and check it out! See you there :)

    You are one step away from winning $100! Click the link below to enter my giveaway! :)
    Enter boticca.com giveaway, win $100
    ♥ www.thegirlatfirstavenue.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor de comment op mijn blog =)

    Wat een heerlijke blog hebben jullie zeg, ik ga zeker volgen!

    X Denise
    mommy-in-style.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een superleuke blog hebben jullie zeg!
    ik ga meteen volgen. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.