giveaway

GIVEAWAY SUNDAY

1/29/2012 The Fashion Estate 41 Comments

Decided to have a little giveaway for our Dutch followers, so this post will be written in Dutch!


We gaan de armband en het kettinkje uit de foto verloten. Wat moet je doen om te winnen?
- Volg ons via Google Friend Connect en/of Bloglovin.
- Laat je e-mailadres en naam achter in een comment (dan kunnen we contact met je opnemen als je hebt gewonnen).
- Geef eventueel aan welke van de twee sieraden je wil winnen. Dit hoeft niet per se, je kan ook meedoen voor beiden!

Er zit geen datumlimiet aan de giveaway, het kettinkje gaat eruit zodra we 30 followers op GFC en Bloglovin hebben, het armbandje verloten we bij 60 followers.
Succes!

EDIT: Het kettinkje is verloot, je kan dus alleen nog meedoen voor de armband!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

41 opmerkingen:

  1. Leuke give away!
    Ik volg jullie op bloglovin en GFC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely post!

    Shall we follow each other? I'm following you.

    WWW.FASHIONWHIT.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great blog!!! Love the pieces and followed you back :) xxxxxx www.fashionfootprints.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your blog. Beautiful photos. Thank You, for the visit to my blog and the wonderful comment. Follow each other on both GFC and Bloglovin??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank You, for the lovely comment on my blog. Followed you on both, GFC and Bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovee this vintage loook. very cuteee.
    love, alex


    itsmineimadeit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cute! Ik volg jullie via beide.

    Mariska, mariskakiggen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuk!
    ik volg je via bloglovin' & GFC.
    nu maar hopen dat ik win'hihihi! xliefs'

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. &ojah, ik doe mee voor beide sieraden!
      ik ben echt letterlyk gewoon in love, met de sieraden. haha! x

      Verwijderen
  9. Ik doe mee voor het kettinkje, die vind ik echt superleuk! Ik volg jullie via gfc!
    Mijn mail adres is MySuperSweetLife@hotmail.nl

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk blog! Ik volg je.
    Zelf net begonnen met bloggen, kom eens een kijkje nemen.
    Tips zijn altijd welkom.

    http://becomethefashion.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had al een reactie achter gelaten ;)
      maar bij deze ook nog mijn emailadres:
      becomethefashion@gmail.com

      Het kettinkje is het mooist ;) !!
      Ga zo door die volgers komen al!
      Bedankt voor het volgen! Ik hou jullie in de gaten!

      Suzanne

      Verwijderen
  11. leuk ik doe mee! ik volg je via bloglovin en heb het artikel geliked!

    mn email is yasi-db@hotmail.com
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. precious gems.

    Kisses

    http://carmenhummer.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauuuuw! Die keting is awesome! Ik zou daar graag voor meedoen. :)

    Ik volg jullie via GFC & Bloglovin'!

    Ik heet Puck, haha misschien wat logisch.
    Mijn e-mail is:

    hoplikeafashionbunny@hotmail.com

    Nog veel succes met jullie blog en wie weet hoor ik nog wat van jullie! ♥

    Liefs Puck.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw wat een geweldige sieraden! ik volg je met bloglovin'!
    email: myveryownlookbook@gmail.com

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oehh ik wil ze allebei!! :D
    Ik volg je op GFC en Bloglovin'
    fashionbymariette@gmail.com

    Liefs, Mariette
    Ps. Bedankt voor je reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een supersuper sieraden! vooral het kettinkje, dus mocht ik meer kans maken als ik een van beiden kies ga ik voor het kettinkje hoewel ik de ander ook supermooi vindt!
    ik volg je met gfc, bloglovin en ik het bericht even geliked, niet omdat het moest, maar omdat het het gewoon waard is (:
    Nou, mijn naam is dus hanna en mijn email is vdheuvel.hanna@gmail.com
    fingers crossed!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg leuke sieraden! Ik volg jullie nu, vind jullie blog sowieso top!

    Naam en email: Petra ter Wielen, petraterwielen@hotmail.com

    X Petra
    www.styleyourimage.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn allebei heel leuk! Dankje voor je comment. Ik volg je nu, wil je terug volgen?
    X
    Ellavansleeuwen@live.nl
    Likefashionandmore.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hey super leuke give away.
    ik wil graag meedoen de ketting, kan dat nog ??
    zo niet dan ga ik gewoon voor de armband.
    ik volg je via GFC en bloglovin.
    mijn e-mail; lamyae---@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super leuk die give away!
    ik doe mee hahaha
    ilovesnoetje@live.nl
    xxxxx margot
    fashionloversandmore.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heee.
    Bedankt voor jullie reactie nog (:
    En ik doe natuurlijk graag mee (voor beide sieraden)!
    Ik volg jullie via GFC en Bloglovin,
    en heb een banner op m'n site in het rechterbalkje geplaatst
    voor deze give-away!
    Liefs XXX Kiek (kiek.k@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw leuke sieraden!
    Maar deze laat ik aan me voorbij gaan.
    Ik volg jullie trouwens wel!

    Liefs Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg leuke sieraden! Ik ga voor het armbandje, als dat kan.
    jannekemeijer@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I love it!
    xoxo
    Sara Stolfa
    sarastofla86@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik doe mee. Ik volg je via GFC en Bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe mee, ik volg je via bloglovin en gfc! Ik doe mee voor 't kettingkje :) xxxxxx miriam-mylifeasmyself.blogspot.com & miriam_groot@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een leuke sieraden! Jullie hebben ook een hele leuke blog trouwens! :) Ik vind beide sieraden super, maar het leukst vind ik het armbandje :)
    Mijn email is: dutch-beauty@hotmail.nl

    xxx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele leuke sieraden, vooral de ketting vind ik ONTZETTEND leuk!
    ik volg via bloglovin en GFC.

    mijn email: justlikealovelyfairytale@hotmail.com

    liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke winactie!
    - volg via bloglovin.
    - volg via GFC.
    - Janne: beautyfashionandalotmoreblog@gmail.com
    Ik zou het leuk vinden als je eens een kijkje op mijn blog zou nemen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een ontzettend leuke give-away! Vind ze beide leuk;)
    Ik volg je al via Bloglovin'.

    xx Laura
    laura.thenewgirlintown@gmail.com
    www.thenewgirlintown-lauraa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat leukkk, natuurlijk doe ik mee! Ik volg jullie via GFC en Bloglovin.
    En ik zou het liefst de ketting winnen, die vind ik echt heel erg leuk! :)

    liefs!
    nicole.vanroekel@hotmail.com
    http://cocogold.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuk! Ik doe mee!

    x Emma

    http://liveitlikethis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Die armband is echt superleuk!!!
    Ik doe zeker mee!
    Ik heb geen GFC, maar volgde jullie al via Bloglovin.

    Hoop echt dat ik win, hij is zo cute!

    Liefs,

    Eva

    eva.debock@heerbeeck.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  35. heej bedankt voor je reactie!
    ik doe mee voor beiden want ze zijn allebei gewoon super leuk!
    ik hou ook een give away als ik 20 leden heb..
    ik volg jullie nu!

    xx marije

    loveyourlifelove@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat leeuuk!
    ik doe mee voor de amrband! ik
    follow met gfc en bloglovin, hhiih :3
    loves, saar.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heeey, SUPER LEUK!
    Ik doe natuurlijk mee,
    Ik heb veel meer gedaan dan moest & ik hoop dat ik daarmee meet punten haal,
    Mijn e-mail = zoey-elize@live.nl
    Dit heb ik gedaan :
    - Op twitter reclame maken!
    - Op hyves zetten
    - Op school tegen mn klas zeggen dat ze hier ff op moeten kijken ;)
    - Ik zet op mijn blog bij ; Leuke site's. Dit blog!
    - Ik stuur via de e-mail naar al mn contacten dat er een SUPER LEUKE actie is op dit blog!
    - Ik volg je & Ik zeg tegen mijn volgers op google dat dit ook een super leuk blog is!
    - Ik stuur het op mijn andere hyve als groepsbericht !!
    - Ik heb nichtjes & zusjes dus die moeten ook ff kijken heb ik gezegt!! ;)
    - Als ik iemand op hyves een krabbel stuur dan zet ik dr bij : Klik ook ff hier, dan kom je op een super leuk blog !! (daar maak ik dus een link van op hyves)
    - Uuuhm.... Ik heb volgensmij nog meer dingen gedaan, Ojaa!!! Ik heb het op Facebook gezet dat ze ff mee moeten doen aan deze actie!
    - Ik heb denk ik echt meer maar 'k ben 't vergeten, maarja!
    Dit is hopelijk wel genoeg :P

    xx'

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hey, super leuk deze winactie.
    Ik doe mee, ik volg jullie op GFC en Bloglovin :D
    Mijn e-mail is : imayaraesther@hotmail.com (naam Mayara)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.